Nu gör kylan det tufft...

Hej!
 
Idag kommer bli en tuff dag när det kommer till kroppen. Min balans är katastrof så kan knappt stå upp utan att hålla mig i något. Smärtorna ska vi inte ens tala om hur mycket dem ökat sen igår. Jag försöker ta mig igenom det, men det är inte lätt. Det kommer bli en dag i sängläge och så får vi hoppas morgondagen blir något bätre. Ibland eller tyvärr ganska ofta blir det inte som man hade hoppats.
 
Vädret ute gör det knappast lättare för kroppen nu. Jag älskar höstens alla färger på träden men kylan är verkligen tuff att ta sig igenom. Nu ska jag sätta på mig myskläderna och bädda ner mig framför någon härlig familjefilm och bara vila mig inför nästa måltid/mellis. För det är det viktigaste för mig att klarar av dagar som denna. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Men usch, jag hoppas din morgondag blir bättre fina du! <3

Svar: Mår lite bättre idag även om jag fortfarande känner mig hängig och febrig. kramiz fina du<3
♥JèÑnIèY♥

2019-09-05 @ 23:41:34
URL: http://jennifermarie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0