Ovissheten skapar kaos....

Hej på er!
 
Igår var en tuff dag mentalt, dels för att jag fortfarande inte hittat någon som är 100% säker på att kunna skjutsa mig. Sådana här situationer är aldrig bra för mig. Det tar all energi jag har och jag blir helt rörig i huvudet av allt kaos. Vill bara få det avklarat så jag kan andas ut nu. Önska så att pappa hade vart hemma från Kina nu.
 
Idag tar jag nya tag med att försöka hitta någon som verkligen kan och så får vi hoppas röntgen i någon av de andra 2 städerna är öppna imorgon annars får vi helt enkelt hoppa över det denna veckan och försöka när dem har öppnat igen. Jag har även tänkt ge mig på att duscha håret idag. Det vore så skönt att få det gjort i alla fall.  kramiz<3
 
Vad ska ni hitta på idag?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0