Så glad att vi kom hit...

Hej på er!
 
Ni anar inte vilket inre lugn och hur avslappnad man blir av att vara här ute på ön. Jag är så glad över att vi kom iväg även om det bara blir en kortvistelse denna gång då pappa ska resa i slutet av veckan. Men bättre med ett par få dagar än inga alls. Det är gär jag trivs som bäst!
 
Min kroppen är dock inte på topp idag. Jag har fruktansvärt ont i både handleder och knän nu när det regnar och är kallt utnomhus. Men solen försöker allt tränga sig igenom molnen. Så har vi tur kanske vädret blir bättre framåt eftermiddag. Planen för dagen är att bara njuta av naturen och vila en massa. Kramiz
 
 
 
 
 Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer
Marie

Vissa ställen är verkligen avkopplande och man måste åka dit ibland för att få lugnet

Svar: verkligen! Nästa tillfälle blir om drygt 4 veckor om allt vill sig väl. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-09-03 @ 21:04:32
URL: http://sweetwords.se
FSHD Daniel

Det är härligt när man hittar platser där man känner lugn och kan fokusera mer på de bra sakerna :)

Svar: Ja, det är de verkligen=) Ett fantastiskt smultronställe. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-09-04 @ 11:38:03
URL: http://fshddaniel.blogg.se
Amanda

Naturen har verkligen en lugn inverkan på en det är så skönt att vara ute i naturen :)

Svar: Verkligen! Älskar att vara ute i naturen men kylan såhär års gör det lite svårt att komma ut lika mycket som på sommaren. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-09-04 @ 23:21:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0