♥Veckans Stolthet/Glädje v.35♥

Tjo!
 
Denna veckan har verkligen gått fort och trots Dysmenorrén har den vart rätt bra. Men jag känner mig riktigt slut i kroppen och smärtorna är riktigt tuffa efter de senaste utflykterna som var magiska. Så den kommande veckan kommer bli lugn med mycket vila, men om det blir här hemma i stan eller på ön är väldigt oklart än. Jag hoppas på ön ett par dagar. Dels för att göra i ordning mitt lånerum där ute för vintern med hjälp av pappa, men också för att få lite ro. Här kommer i alla fall mina stora och små guldkorn från veckan som gått. kramiz<3
 
 
 Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
Lagt ett vackert pussel.
 
Jag kom iväg på Gospel och
barn konsert i kyrkan.
 
Fått komma ut lite i solen.
 
Fått i mig alla näringsdrycker plus
några extra.
 
Skrattat otroligt mycket.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0