♥Veckans Stolthet/Glädje v.36♥

Tjo på er!
 
Då börjar ännu vecka lida mot sitt slut och denna har verkligen vart lite blandad. Vecka börja ju ganska trevligt med en mini tripp till ön där jag bara njöt av lugnet och kunde släppa allt för en stund. Dock har det vart riktigt tuff när det kommer till smärtorna och febern gjorde det inte lättare. Men trots ett tufft avslut så har jag lyckats få ihop stora och små guldkorn från veckan som gått. kramiz<3
 
 
  Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
Jag kom iväg till mitt älskade
paradis.
 
Fick en trevlig pappa och dotter kväll
i Onsdags.
 
Vart iväg på efterlängtad
fotvård.
 
Vilat en stund nästan varje eftermiddag.
 
Orkat städa en skrivbordslåda.
 
 
Vad är ni mest stolt/glad över denna veckan?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Eva

Glad över att skolan är igång igen och man får in vanliga rutiner här hemma igen!

Svar: Åh vad roligt! Rutiner är så skönt tycker jag. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-09-08 @ 14:12:24
URL: http://nouw.com/evsing
Becka Lindhe

Att jag mår så mycket bättre efter vad jag gjort tidigare, mina möten gör så mycket nytta hos min kurator ^^

Svar: Åh, så skönt att höra att besöken hos kurator gör nytta. Massa kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-09-08 @ 14:57:59
URL: http://misslindhe.se
Jennifer

Det är viktigt att vila så man orkar med..

Svar: Verkligen! Jag hade nog inte klarat många av mina dagar utan minst 1-2 vilostunder. kramiz fina du<3
♥JèÑnIèY♥

2019-09-08 @ 15:29:07
URL: http://jennifermarie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0