♥Veckans Stolthet/Glädje v.38♥

Hej på er!
 
 Då börjar ännu en vecka lida mot sitt slut och denna vecka har minst sagt vart tuff och framförallt mentalt jobbig av all panik och oro. Det löste sig till slut även om det verkligen var i sista sekund. Nu den kommande vecka hoppas jag få mycket vila för att kunna förbereda mig inför mensen.
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
Jag våga ringa för läkartid.
 
Kom iväg på Lungröntgen trots strul
att hitta en chaufför.
 
Spenderat helgen hos min älskade
syster för att få lite ny positiv energi.
 
Spelat Tv-spel med syrran min och vi klara
bana trots att jag aldrig spelat det innan.
 
All kärlek och värme.
 
 
Vad är ni mest stolt/glada över denna vecka? 
 
Puss & Kramiz
//Jenniey Love
 


Kommentarer
Becka Lindhe

Åh vad roligt att spela tv-spel. Det var längesen! haha
Det jag är stolt över denna veckan är nog att jag tagit mig igenom en vecka till med massa skit och ångest i kroppen & flickvännen har orkat stå ut med mig ^^

Svar: Åh samma här spelar alldeles för sällan, så blir som nybörjare varje gång🙈💖
du ska vara stolt över dig och underbart att du har en flickvän som stöttar dig. Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2019-09-22 @ 15:59:49
URL: http://misslindhe.se
sara olander

Älskar tv spel :) kram

Svar: Jag har fastnat för det senaste året annars aldrig vart så intresserad av tv-spel. Kramiz💖
♥JèÑnIèY♥

2019-09-22 @ 21:32:15
URL: http://www.nouw.com/saramadelene
Eva

Vad skönt att det löste sig med chaufför!

Svar: Ja det var verkligen i sista stund. Men var så skönt att få det gjort👍 kramiz💖
♥JèÑnIèY♥

2019-09-23 @ 08:17:11
URL: http://nouw.com/evsing


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0