Vemodigt att åka hem...

Godmorgon på er!
 
Ännu en tidig morgon här i huset hos syrran. Vi har precis varit och lämnat mellanbarnen och de stora på förskola/ skola. Det kändes lite vemodigt måste jag säga. Jag åker ju medans dem är i skolan. Men jag vet också att jag ska bara vara hemma ett par dagar för sjukhusbesök innan jag ska tillbaka hit till syrran. Så jag får försöka stå ut.
 
Jag mår dock lite sådär idag måste jag erkänna. Dels då mensen bör komma när som helst under dagen. Men har även haft febertoppar till och från senaste dygnet som tillsammans med högpuls tar enormt på krafterna. Vill bara bli bättre nu så jag får tillbaka min lilla energi. Kramiz
 
M "Polaris" däcka på mig:
 
 
Puss & Kramiz
//Jenniey Love
 


Kommentarer
Malin

Hoppas du haft en bra dag!

Svar: Tack, hoppas du också haft en så bra dag det bara går. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-09-26 @ 20:31:50
FSHD Daniel

Krya på dig! Hoppas du känner dig bättre snart igen :)

2019-09-26 @ 21:05:12
URL: http://fshddaniel.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0