Vi är på väg...

God förmiddag på er!
 
Jag har lyckats ta mig mig upp tidigt idag för jag ska nämligen åka ut till ön ett par dagar och bara njuta av lugnet. Jag har sett framemot dessa dagar så länge och även om det vart väldigt osäkert in i det sista så har jag hela tiden hoppats på att de skulle bli av.
 
Jag är väldigt smärtpåverkad idag så bilresan lär bli en utmaning. Men som tur sitter jag betydligt mycket bättre i den nya bilen än den gamla. Har jag tur kanske jag lyckas somna till lite i bilen på vägen ut annars får jag vila mig när vi är framme. Det ska bli skönt med lite vila på landet. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Amanda

Åh hoppas värkligen att du har härliga dagar framför dej kram❤️

Svar: Tack💖 Vi får hålla tummarna för det. Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2019-09-03 @ 05:40:18
URL: http://amndiz.se
Sofie

Låter inget vidare med smärta men att åka till en ö för att få lugn och ro låter underbart 😁

Svar: Man blir så avslappnad här ute och kan ladda om på ett helt annat sätt än i stan. Smärtorna håller visserligen i sig men här ute kan jag vila och ändå vara nära naturen👍. Kramiz
♥JèÑnIèY♥

2019-09-03 @ 07:34:50
URL: http://nouw.com/sofiefriden


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0