Ännu en dag att ta sig an...

Hej på er!
 
Idag skiner solen återigen vackert och målet för dagen kommer vara att ta mig ut även om så bara är för en kort stund. Det ser så himla skönt ut och idag är troligen denna dagen som kommer vara varmast under denna veckan, så jag hoppas verkligen kunna komma ut lite. Men innan jag klär på mig för att gå ut så måste jag slänga i mig lite sen frukost och vila mig ungefär en timme. 
 
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer än. Så antingen blir det att koppla igång TENS igen eller så blir det att ha F här en stund. Vi får se och ta allt eftersom det kommer ikväll. Oavsett hur det blir brukar det bli bra i slutändan. Kroppen är långt ifrån bra just nu och varje timme är en utmaning, men försöker behålla lugnet så gott det går även om det i vissa stunder är riktigt tuffa. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0