Dags att återhämta sig på ön...

Tjo!
 
Äntligen är dagen här som jag längtat efter nu ett par veckor. Jag ska först få fötterna ompysslade och därefter blir det raka vägen till ön för att återhämta mig. Det ska bli så skönt med lugn och ro efter de senaste veckorna som vart riktigt kämpiga.
 
Har jag tur kanske solen håller sig framme på dagarna så man kanske kan sitta/ligga ute en stund i friska luften. Man kan ju alltid hålla tummarna för det i alla fall. Vem vet kanske får man även se räven denna gång för sist missa jag den. Kramiz❤
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Vi alla behöver lugn och ro, mer eller mindre :)

Svar: Så sant! Hoppas du får en trevlig helg. Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2020-04-17 @ 04:14:00
URL: http://jennifermarie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0