De kalla vindarna ställer till det...

Hej!
 
Ny vecka är igång och jag har än så länge bara en sak inplanerat och det är att jag ska på fotvård på Torsdag. Ser framemot att få ge fötterna lite kärlek efter månader av uppehåll. I övrigt ska jag bara vila mig och försöka köra med TENS-maskinen vid minst 3 tillfällen under veckan.
 
För igår försökte jag verkligen klara dagen, men min bägare rann över till sist när smärtorna blev så intensiva att jag börja få svårt att sitta upp. Så måste försöka få kontroll på dem om jag ska klara av dagarna utan ännu mer tårar nu när vädret är kallt igen. Kramiz
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Sara

Är nyfiken på att oxå testa TENS och undrar mot vilka smärtor de hjälper för dig mot? Vilka smärtor blir dåliga av kallt väder? Brukar va så för reumatiker har ja hört. Du verkar ha de jobbigt, hoppas du mår bättre snart! <33

Svar: Jag har olika typer av smärtor men för mig hjälper dem mest mot strålande smärta. Men om du är osäker på om det fungerar för just dig så skulle jag nog kontakta en sjukgymnast för eventuellt låna en för att testa. Lederna blir extremt påverkade av vädret framförallt knäna och höfterna.
Många kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-04-13 @ 14:38:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0