Hann hem till favoritträden...

Heej!
 
Igår när vi kom hem från ön såg jag att bergskörsbärsträden här utanför har börjat blomma och detta är något jag ser framemot varje vår. Så jag är super glad att vi hann hem precis i rätt tid för att fota dem. Nu har jag löst en framsida till min kommande personligkalender som snart måste beställas. Gårdagens hemresa från ön tog dock riktigt hårt på kroppen.
 
Idag mår jag därmed inget bra alls, jag har så fruktansvärt ont i kroppen att det inte går beskriva i ord mer än att smärtan ligger på minst en 7,5 på smärtskalan. Det kommer få bli en lugn dag och troligen mycket sängläge i ett mörkt och tyst rum. Prio under dagar som denna är att försöka spara energi till måltiderna. Nu ska jag vila mig en stund innan det är dags för mellanmål. kramiz<3
 
Två bilder från gårdagens fotografering av mitt favoritträd:  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Yolanda

fina bilder :)

Svar: Tack så mycket! kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-04-21 @ 16:03:32
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0