Helt slut efter natten...

Hej!
 
Inatt vakna jag varannan timme av att jag var tvungen att skifta sida. Sömnen blev därför allt annat än bra och det kommer påverka dagen. Energibatteriet är i botten redan innan och den dåliga sömnen gör det inte lättare. Hjärnan hänger inte riktigt med, så bara att få i mig frukost var en utmaning och även färdigställa detta inägg. Det blir att försöka vila/sova en stund igen nu efter jag fått i mig lite mellanmål. 
 
Ikväll ska vi grilla och då det trots allt var jag som bestämde att vi skulle göra det så vill jag gärna ha energi att kunna njuta av den maten. Sen hoppas jag såklart på att jag orkar ta ett par andetag i friska luften senare ikväll innan jag bäddar ner mig för natten. Men får se vad jag klarar av mer än att få i mig näring regelbundet mellan vilostunderna. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0