Inväntar samtal från läkaren...

Hej på er!
 
Gårdagen blev en lång dag som spenderades till största del i sängen. Jag var bara uppe vid måltider och för toalettbesök. Om man slår ihop all tid jag var uppe totalt skulle det nog bli runt 2-3 timmar på ett dygn. Idag känner jag mig lite starkare som nyvaken. Så jag hoppas denna dag blir lite lättare och att kroppen vill samarbeta ngåt mer än den gjorde igår. 
 
Nu sitter jag i mitt rum och väntar på att min nya ÖNH-läkare ska ringa. Jag kan erkänna att jag är super nervös och smått rädd. Men försöker hålla mig lugn och andas djupa andetag och tänka att snart är samtalet överstökat för den här gången. Därefter blir det ett snabbt besök på apoteket för att hämta ut de jag förbeställde hos dem i Måndags. Kramiz
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Annica

Massa Styrkekramar till dig 🤗🤗🤗🤗🤗🤗

Svar: Tack underbara du! Kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-04-29 @ 15:51:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0