Jag gjorde helrätt...

Tjo!
 
Vet ni vad jag lyckades få ytterligare ett vårdsamtal avklarat igår trots min nervositet. Jag fick till och med beröm för att jag ringde då dem också tyckte att lappen inte borde skickats till mig utan till den ansvariga läkaren. Så det var ju bra att jag samla mod att ringa om det. Nu får vi se om det blir fortsätt utredning eller inte. Men nu hänger bollen inte på mig utan vad läkaren tycker är lämpligast.
 
Planen idag är att ge mig på det sista samtalet, dock tror jag inte jag kommer komma fram utan det slutar nog med att jag får plåga mig upp imorgonbitti för att ringa. Lite surt då det är som att behöva gå upp mitt i natten för mig. Jag sover nämligen som djupast och bäst på morgonkvisten.  Jag får försöka även om det kostar på kroppen något enormt att gå upp tidigt. I övrigt blir det bara vilodag här hemma. kramiz<3
 
 
Är du en morgon eller kvällsmänniska?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Emma Engström

Heja, heja dig!! Du är så grym som gjorde det och helt klart värd all beröm!! :D Stor kram till dig <3

Svar: Tack underbara du, känns så skönt att ha alla samtal avklarade nu! Kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-04-01 @ 19:48:59
URL: http://nouw.com/emmaengstrom


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0