Kommer bli en lugn helg...

Tjo!
 
Det är fredag och det känns i hela mig att det går mot helg. Detta trots att mina dagar egentligen ser nästan likadana ut oavsett vad det är för dag. Det som får mig att gilla helg lite extra är nog att då kan jag pusta ut från allt vad vårdsamtal och sånt är. Jag har inga viktiga tider att passa på helgerna utan kan enbart hålla mig till mina vardagsrutiner. 
 
Denna helgen ska jag fokusera på att bara ta hand om mig själv lite extra. Jag funderar på att försöka pyssla lite om jag mår tillräckligt okej för det sen. Det är något jag har saknat väldigt mycket senaste månaden. Men ska jag försöka pyssla får det bli något enkelt man kan göra i sängen eller i soffan och som inte är allt för ansträngande. kramiz<3
 
Vad har ni för planer i helgen?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0