Kraschat efter veckan...

Hej på er!
 
Igår blev jag äntligen klar med allt jag hade på min lista för veckan och framförallt då alla samtal. Det känns så skönt att ha det gjort. Dock kommer jag behöva ringa ÖNH på måndag igen och höra vad läkaren tyckte angående remissen. Men det löser sig nog! Dit går det ju ringa även på dagen vilken är skönt för då slipper man gå upp tidigt i alla fall. Så stolt att jag lyckades ringa alla samtal själv denna vecka. (Klapp, klapp på axel!)
 
 Idag är smärtorna riktigt intensiva tyvärr och mycket beror nog på de senaste dygnen som vart tuffa. Men ska försöka få i mig lite mellis och sen kolla blodtrycket för att göra bedömning om vad för smärtstillande jag kan ta. Sen blir det raka vägen i sängs för min del och se någon film eller lyssna på podcast tills medicinen börjar verka. Sen får vi se om jag somnar eller inte. Senare i eftermiddag kommer även Wiirah hit och så jag längtat. kramiz<3
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0