Krigar mot smärtorna...

Tjo!
 
Idag gör det fruktansvärt ont i kroppen och hjärnan hänger inte riktigt med. Smärtorna som strålar i både armar och ben går inte riktigt beskriva. Det gör bara så galet ont!  Så får se vad det blir av denna dag. Jag känner mig inte super pepp på att ens försöka ge mig på dagen. Men jag måste försöka trots att jag blev väckt för tidigt när jag verkligen behövde min sömn. Den störda sömnen kommer såklart sätta sina spår under dagens gång.
 
Jag ska börja med att försöka få i mig lite frukost nu och gå igenom min mejl. Sen blir det nog återigen sängen en stund innan det är dags för nästa måltid. Ikväll lär det nog få bli att koppla på TENS-maskinen ett par timmar och risken finns att jag även lär få ta starkare smärtstillande i eftermiddag om jag inte lyckats få ner smärtorna. Jag hoppas dock slippa det då jag inte vill ha biverkningarna den medicinen ger. kramiz<3
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Jag förstår att du inte känner dig pepp med sådan värk :( Stor kram fina du! <3

Svar: Idag är smärtorna något lugnare och jag hoppas det förblir så ett tag nu. Men när smärtorna blir så intensiva så tappar man verkligen allt. Många kramiz fina du<3
♥JèÑnIèY♥

2020-04-29 @ 15:04:39
URL: http://jennifermarie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0