Liten förbättring i alla fall...

Goddag!
 
Gårdagen var verkligen en berg och dalbana både när det kom till kroppen men också känslomässigt. En känslostorm brukar ske någon gång varje månad, det är som allt svämmar över inom mig. Det fick mig att bryta ihop lite men efter ett samtal med min älskade stora syster försvann klumpen inom mig och kände mig återigen glad och varm inombords. Nu längtar jag tills hon och jag kan träffas igen och ha sådär roligt som vi brukar. 
 
Inatt sov jag betydligt mycket bättre även om jag fortfarande vaknar en hel del om nätterna. Jag känner mig även lite starkare idag, vilket gör att jag än så länge har lite mer energi i batteriet än igår. Jag vet inte om jag ska ge mig på att duscha av håret eller om jag ska vänta med det ett par dagar till. Men det vore skönt att få fräscha upp sig lite. Men får se hur jag mår efter första vilostunden innan jag vågar fatta beslut kring det. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0