Lyckades få ner smärtorna...

Tjo!
 
Igår på eftermiddagen tog jag starkare smärtstillande något som visa sig vara rätt beslut. Dock fick jag dem där biverkningarna som inte är så trevliga bland annat dåsighet/yrsel och illameånde. Men smärtorna gick från 7,5-8 till 5:a på smärtskalan. Idag är jag mest matt/trött i kroppen och det brukar jag vara ett dygn eller två efter jag tagit den starkare smärtstillande. Jag har i alla fall inte så ont att jag gör ljud ifrån mig vid minsta rörelse.
 
Planen för idag är försöka samla energi till att kunna sitta/ligga ute i trädgården senare i eftermiddag för att andas lite frisk luft. Jag hade velat gå ut nu direkt men det finns ingen skugga än och jag ska helst inte vistas i solen för mycket pga min akne-kräm. Sen gillar jag inte att bli överhettad då det gör mig sämre. Jag får helt enkelt vila mig inomhus tills jag kan vara ute i trädgården i eftermiddag/kväll. kramiz<3
 
 
Vad är era planer för dagen?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Emma Engström

Hoppas du fick komma ut lite i eftermiddag vännen och ta lite luft, det gör så mycket för själen! <3

Svar: Åh ja jag lyckades ta mig ut en stund och det var underbart. Hoppas du har en fin dag. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-04-21 @ 20:21:23
URL: http://nouw.com/emmaengstrom


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0