Lyckades ta mig upp...

Godmorgon!
 
Jag lyckades ta mig upp trots en tuff natt! Det händer inte ofta så jag är riktigt stolt över mig själv. Dock mår jag rätt illa, men ska försöka få i mig lite yoghurt och juice innan vården ringer upp mig. Det ska bli så skönt att få det här med vårdsamtalen avklarade efter detta samtal. Igår skicka jag även iväg påskkorten och tog mig en kort promenad ute. Det blåste lite men det var inte spciellt kallt så det var perfekt väder för mig att vara ute i en stund.
 
Senare idag har jag tänkt leta rätt på något roligt pussel att sysselsätta mig med lite då och då. Har längtar något enormt att få sitta med det igen. Hoppas bara kroppen orkar det efter att ha gått upp tidigt. Visserligen har jag tänkt bädda ner mig en stund igen så fort dem ringt. Men man vet aldrig för ibland är det jätte lätt att somna om medans andra gånger går det bara inte. Vi får se hur det går idag helt enkelt. kramiz<3
 
Bild från promenaden igår:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0