Mina planer för denna dag...

Hej på er!
 
Denna dag kommer nog bli en riktig utmaning om jag känner min kropp rätt. Jag har ganska mycket ryckningar/darrningar i kroppen idag och framförallt i armarna. Så ska bli spännande och se om jag lyckats hålla kläderna rena eller om det blir ett och annat juiceglas i knät under dagen. Kan säga att det är svårt att hålla frustrationen borta dagar som denna när kroppen bråkar, men ska göra mitt bästa.
 
Men som tur är att det enda jag har inplanerat idag är att gå igenom medicinlådan och skriva upp allt som behöver beställas/hämtas ut nu i veckan som kommer. Jag misstänker att det kan bli en hel del som behöver införskaffas, då jag knappt varit på apoteket nu de senaste 2 månaderna.  I övrigt har jag bara tänk vila upp mig under dagen och återhämta mig. Kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0