Njuter av solen och naturen...

Hej fina ni!
 
Jag njuter till max av naturen och utsikten här ute. Det går knappt ta in hur vackert det är här och hur mysigt det är att se allt börjar väckas till liv igen efter vintern. Stort plus att fåglarna kvittrar vackert utanför som det ger ett inre lugn. 
 
Jag mår inte på topp i kroppen men känner mig ändå så glad över att vara här ute. Här kan man koppla av på ett helt annat sätt än i stan. Idag ska jag bara fortsätta vila mig och njuta av lugnet. Sen hoppas jag kunna sitta ute en stund igen. Kramiz
 
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Emma Engström

Hoppas verkligen du tar hand om dig så du mår helt bra snart! Älskar att vara ute nu när det är så fint <3

Svar: Tack fina du, hade en otroligt härlig återhämtningshelg på ön. Visst gör man, älskar att sitta i solen och känna värmen efter den trist vintern som varit. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-04-18 @ 19:55:00
URL: http://nouw.com/emmaengstrom


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0