Passar på att vara ute lite...

Tjo!
 
Jag kunde nog inte fått ett bättre avslut på gårdagen. Jag fick komma upp till berget en sväng och bara njuta av naturen och höra fåglarna kvittra. Det var så otroligt mysigt och så trevligt att träffa A en stund. Solen var framme lite då och då så det var lite små kyligt emellanåt. Men annars gick det super bra även om jag såklart krascha rätt bra när jag väl kom hemma igen. 
 
Idag känner jag mig okej borsett från att jag skakar lite fortfarande. Men det brukar hålla i sig ett par dagar efter en sådan ansträning. Men så länge jag inte har super ont är jag nöjd, då är det liksom hanterbart för mig. Planen för dagen är att förhoppningvis orka sitta ute i solen och värmen en stund. Njuta av den första riktiga vårvärmen tillsammans med tösen. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Det är så underbart nu när vädret är så bra så man kan vara ute mycket mer! :D Det är riktigt bra för min ångest! :D

Svar: Ja, det vackra vädret gör så mycket för själen. Jag blir så glad när jag drar upp rullgardinen på morgonen och ser att solen är framme. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-04-07 @ 02:00:20
URL: http://jennifermarie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0