Redan påskafton igen?!...

Hej på er!
 
Tiden bara flyger iväg och det känns helt galet att det redan gått ett år sen vi fira påsk sist. Eller fira vet jag inte om man kan kalla det. Vi äter bara middag här hemma och det är inte ens påskmat utan närmare bestämt "kung pao Quorn/chicken" som vi äter. Pappas favoriträtt som han fick med sig recept på när han var i kina första gången på jobb dock var det med kyckling som vi har bytt ut till quorn.
 
Vi brukar såklart även se till så påskharen kommer förbi med påskägg till det barn som är hos oss. I år tycks det bara bli Wiirah. Det ska bli rätt skönt med ett lugnt firande även i år. Sen får vi hålla tummarna att vädret håller sig hyfsat så man kan ta sig i friska luften lite innan det är dags att vila en stund igen. Om jag mår okej ikväll får det nog bli filmmys med tösen. kramiz<3
 
 
Glad påsk!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Min grabb fick med påskägg, vi gömde det förra året men i år kände han sig lite för gammal för det, han blev 14 år förra veckan :PC

Svar: Åh hoppas ni hade en mysig påskafton. Ja, jag har också för mig jag var i den åldern när jag börja känna att man var för gammal för äggjakt. Jag åkte dock på att leta ägg igår när systerdottern så gärna ville gömma ett. Kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-04-11 @ 21:41:17
URL: http://jennifermarie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0