Sängrenovering pågår...

Hej!
 
Jag mår verkligen långt ifrån bra just nu och jag vet inte om det är för jag utsätts för ganska mkt oväsen om dagarna eller om det är för jag ska ha mensen imorgon. Pappa håller i alla fall på att bygga om min våningsäng i mitt rum nu efter alla år av tjatande. Dock blev det akut nu när mamma beställt en ny säng i söndags och jag ska få hennes gamla. Dagarna känns långa, men det blir nog bra till slut.
 
Idag kommer jag bädda ner mig i pappas säng för vilodag. Jag lär inte orka med något annat efter gårdagen tuffa dag. Får bli ögonbindel och öronproppar och hoppas det hjälper lite så jag inte kraschar ännu mer. Min kropp är så slut nu att jag har svårt att behålla maten jag försöker äta. Men det är bara kämpa på med ND och vätskeersättning tills min kropp är starkare igen. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0