TENS igång ett par timmar...

Tjo!
 
Jag lyckades ha TENS-maskinen igång i 4 timmar igår under kvällen. Vilket var underbart och det lindra smärtorna en hel del. Tyvärr sov jag lite oroligt inatt av andra skäl istället. Tankarna cirkulera kring allt som pågår just nu. Men förhoppningvis kan jag släppa det till nästa natt när jag fått prata ut med mamma om allt det. 
 
Ikväll blir det återigen att koppla på TENS ett par timmar framför någon serie eller om jag lyssnar på några härliga poddar. Jag vill helst inte somna till med den igång då man lätt kan få en stött eller trassla in sig i kablarna. Det misstaget händer lite då och då när jag använder TENS. Så Ska försöka undvika det så gott det går idag. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Fox

Låter farligt med sladdar :O Men tips på någon bra podd?

Svar: Nej då det gör inte ont utan känns mer obehagligt med stötar. Att man trasslar in sig beror oftast på att man glömmer bort att man har den igång. Älskar att lyssna på Bygga åt idioter, Snutsnack & Så funkar det. Kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-04-14 @ 13:20:30
URL: http://https://nicklasfox.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0