♥Veckans Stolthet/Glädje v.14♥

Heej!
 
Då är ännu en vecka snart avklarad och det känns rätt skönt. Jag har visserligen hunnit med en hel del under veckan, bland annat ringt viktiga samtal & njutit lite av solen... Men det har också kostat på energin och kroppen, vilket är mindre kul. Det är tyvärr så det blir emellanåt. Jag tog mig i alla fall igenom dagarna hyfsat bra och det är något jag kommer bära med mig från denna veckan. Här kommer ett par saker jag känner mig stolt och glad över med veckan som nu börjar lida mot sitt slut. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
Tagit mig ut i solen.
 
Klarat ringa en massa
vårdsamtal.
 
♥ Brorsönerna har hälsat på ett par
gånger.
 
Att wiirah kom i Fredags.
 
  Påskkorten äntligen blev klara för att
skickas.
 
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Annica

Hej dig 👏🏻👏🏻👏🏻
Vad duktig du är på att ringa samtal nu.
Du ska se att det blir lite lättare ju fler du ringer.
Övning ger färdighet sägs det 🥰
Det bästa för mig denna veckan är att mina två barn och deras respektive varit här och vi satt ute o grillade och åt mat. 🥰
Jag orkade vara med o pigg hela tiden.

Svar: Tack underbara du! Ja, jag har ju blivit bättre och bättre på det, men tycker fortfarande det är nervöst fram tills man hör personen i andra ändan av telefonen svara. :)
Åh vad mysigt, vi åt också grillat nu i veckan så himla gott. Så härligt att du orkade vara med hela tiden. Hoppas du inte krascha allt för mycket efteråt bara. Många kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-04-05 @ 19:14:58
URL: http://www.annicaslivvidhavet.blogg.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0