♥Veckans Stolthet/Glädje v.15♥

Tjo!
 
Denna veckan har både vart otroligt fin när det kommer till vädret, men också tuff när det kom till kroppen och renoveringen av min säng. Nu återstår det bara små ändingar av sängen sen är den helt klar. Kroppen har däremot börjat strejka en hel del under veckans gång och mycket beror nog på mensen. Så förhoppningvis kan kroppen börja återhämta sig nu under kommande veckan när allt lugnar sig på den fronten. Här kommer i alla fall ett par saker jag känner mig stolt och glad över med veckan som nu börjar lida mot sitt slut. Kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
Tagit mig ut i solen ett flertal
gånger.
 
Äntligen fått en riktig säng att sova i.
 
Haft en mysig spa-kväll med tösen.
 
Hittat en god Granola så jag kanske
kan i mig mer till frukost.
 
  Har varit noga med mina
vilostunder.
 
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jenny

Åh va härligt med en ordenklig säng att sova i!

Jag är nog mest glad över att helgens lockdown här är över och jag fick gå på en promenad i solen idag!

Hoppas du får en härlig start på veckan!!!
kram kram

Svar: Så nöjd med sängen och nu kan jag sitta i den utan att slå i huvudet i överslafen.
Åh vad härligt att du fick komma ut på en promenad i solen igen.

Ha en super fin vecka nu. Många kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-04-13 @ 17:50:24
URL: http://jenzel.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0