♥Veckans Stolthet/Glädje v.16♥

Tjo!
 
Denna veckan har minst sagt vart en blandning av allt på samma gång. Veckan starta med att vädret blev blåsigt, vilket kändes rejält i kroppen. Så det var ett par tuffa dygn som var riktigt jobbiga innan kroppen lugna sig. Nu de senaste dagarna har vart helt magiska här ute på ön, Knappt blåst alls. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
 Att solen varit framme.
 
 Kom ut till ön ett par dagar.
 
Haft besök av yngsta brorsonen.
 
Orkat fota massa naturbilder.
 
 Använt TENS-maskin 5 kvällar i rad 
olika ställen.
 
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer
Carina

Hej har läst din blogg ett tag och tycker det båverkar som du kan plocka russin i kakan vad gäller livet. Jag blir lite nyfiken , vad du har för symtom och svårigheter. Funderar också på hur mycket du egenteligen orkar vara i upprätt läge under en dag. Vad drömmer du om.
Kan du flytta hemifrån eller är du i för dåligt skick? Om du kan plugga vad vill du plugga?
Vad äter du för mediciner? Skulle vara intressant att läsa mer ingående om ditt liv, förstår om det river upp en massa och jobbigt att skriva, men mina frågor blir många

Svar: Hej! Ja jag försöker verkligen ta till vara på det ljusa stunderna, det är de stunderna jag ser tillbaka på när jag är som sjukast.


Förstår att du blir lite nyfiken kring sjukdomen och hur mycket den påverkar mig m,m… Jag har ju bloggat i snart 11 år och mycket av frågorna besvaras då och då. Jag använder ju bloggen som en dagbok och bloggar mycket från det som jag känner vill skriva av mig om just för dagen. Men om du vill veta mer får du jätte gärna mejla mig på [email protected]


Många kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-04-19 @ 21:25:36
Emma Engström

Det är verkligen så bra och positiva punkter, man ska fokusera på det bra så mycket som möjligt! :D KRAM <3

Svar: verkligen, det gör så stor skillnad för själen. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-04-20 @ 18:14:34
URL: http://nouw.com/emmaengstrom


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0