♥Veckans Stolthet/Glädje v.17♥

Tjo på er!
 
Denna veckan har nog varit en av det finaste i år när det kommer till vädret i alla fall. Solen har varit framme varje dag och värmen kom en stund innan den försvann igen under helgen. Det märks att naturen verkligen börjar blomma ut ordentligt nu. Värmen lär dock vara borta ett tag nu, men jag längtar redan tills den är tillbaka.
 
Min kropp har vart lite sådär denna veckan, inte haft super ont sen i Måndags, däremot har jag sovit otroligt oroligt om nätterna och haft ryckningar som gjort dagarna till en extra utmaning. Men annars tycker jag dagarna rullat på ganska bra. Här kommer i alla fall ett par saker jag känner mig stolt och glad över med veckan som nu börjar lida mot sitt slut. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
 Haft besök av yngsta brorsonen flera
gånger.
 
  Varit noga med vilostunderna.
 
Kunnat njuta av solen och värmen.
 
Orkat pyssla en stund.
 
Varit duktig på att äta regelbundet.
 
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0