Blev lite pyssel för Tösen...

Hej!
 
Jag är så nöjd över dagen igår även om jag mådde sådär i kroppen speciellt framåt kvällen. Jag lyckades få fram lite målafärger och träfigurer till tösen. Hon stod där i carporten i över en timme och måla. Hon är super duktig på att både rita och måla kan jag lova. Ju äldre hon blir desto bättre lär hon bli så länge hon fortsätter öva och tycker det är roligt.

Idag mår jag allt annat än bra. Det sticker i hela kroppen och jag är riktigt stel av kylan. Det märks helt enkelt i kroppen att det blåser och är kallt utomhus just nu. Men vädret ska ju bli bättre mot slutet av veckan eller snarare lagom när vi ska bege oss mot stan tyvärr. Känns lite synd men förhoppningsvis hinner jag njuta lite av värmen och fågelkvitter innan vi lämnar på Lördag. Kramiz
 
TT målar en rosa dalahäst:
 
 
 
Puss & Kramiz
//Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0