Dagen kommer bli en utmaning...

Goddag!
 
Dags att ta sig an dagen även om jag egentligen vill ligga kvar i sängen medans smärtorna är som lugnast. Men behöver nog få mig lite föda om jag ska klara dagen utan bakslag. För är det något jag märkt är hur viktigt det är att jag äter regelbundet även om det blir väldigt lite vissa måltider. Det räcker oftast med att en måltid blir ca 30-45 minuter sen så börjar jag dippa.

Jag har idag tänkt fortsätta njuta av natur och lugnet. Dock behöver jag försöka samla krafter till att orka packa ihop allt som inte används som pappa kan ta med hem till stan. Har jag tur kanske tösen kan hjälpa mig så kan spara lite av energin som behövs till måltiderna just nu. Men innan jag tar tag i det har jag tänkt vila en stund för annars lär jag krascha totalt. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
//Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0