En enorm lättnad inombords...

Hej på er!
 
Fredag är här igen och jag är taggad även fast jag inte har några större planer alls de närmsta dagarna utan ska bara ta hand om mig själv och vila/sova så mycket det bara går inför kommande veckan. Jag känner mig så mycket lättare inombords efter att alla beslut gällande kommande tiden togs igår. Att det ska vara så svårt att fatta beslut ibland det är nog något jag aldrig vänjer mig vid. Tacksam över att mina föräldrar hjälper till och stöttar mina beslut. 
 
Om en liten stund har jag tänkt vila en timme sen ska jag ge mig på att försöka ordna i min "kreativa kalender" börjar ju bli dags att göra nya rutor för näringsdryckor och smärtdagbok. Men denna gång ska jag testa ett nytt upplägg och se om det känns lite lättare att göra och ändå är stilrent/roligare. För mönstret jag kört senaste 1½ året känns lite trist och sjukt jobbig att måla upp. Ska försöka ta korta pauser regelbundet också så jag inte pressar kroppen allt för mycket för då lär jag krascha sen. kramiz<3
 
 
 
Puss & kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0