En skör dag med solsken...

Hej!
 
Idag är en sån där dag då man inte riktigt orkar med sig själv. Under natten har jag redan lyckats slå i mig två gånger och så en gång nu på morgonen. Det är typiskt mig när jag är i dåligt skick och inte riktigt kan uppfatta avstånd och kontrollera mina rörelser helt. Vilket kommer bli en utmaning under dagen.
 
Solen är i alla fall framme idag med och det ska bli varmt så jag ska försöka hålla mig lugn och ligga i skuggan och bara vila mig. Det är nästan så man vill få hjälp att bädda in stolen i något mjukt så jag inte får fler blåmärken men tror pappa har fullt upp med att måla huset idag. Kramiz❤
 
 
Puss & Kramiz
//Jenniey Love
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0