Fick en fantastisk start...

Hej fina ni!
 
Wow vilken fantastisk dag jag fick igår med bästisen. Det var helt magiskt att bara ligga och sola/vila i skuggan även om det var extremt varmt emellanåt så man fick svalka sig i vattnet. Men det var så underbart att kunna ta vara på det fina vädret innan det blir sämre igen för redan imorgon kan det komma in regn även om det troligen inte blir så mycket.

Idag känner jag verkligen i kroppen att det är dagen efter en utflykt. Kroppen ömmar och jag känner mig matt och illamående. Men Ibland behöver jag få komma iväg en stund för att fylla glädjeförrådet hur tufft dagarna än blir efteråt. Det är en viktig pusselbit för mig för att jag ska orka kämpa på. Speciellt nu en tuff strid närmar sig. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0