Fick samtal från läkaren...

Tjo!
 
Idag är jag riktigt seg i kroppen och speciellt eftersom jag var uppe i morse och tog emot ett samtal från min ÖNH läkare. H*n tycker det behövs göras en gastroskopi med tanke på att svalgproblem påverkar min aptit och mängd väldigt mycket. Undersökningen i Gbg gick åt skogen dem fick inget alls av den. Jag hoppas denna undersökning går bättre..
 
Nu ska jag försöka plåga mig upp efter sovit ett par timmar efter samtalet. Har en hel del funderingar kring allt just nu. Kommer jag fixa det? Vad händer sen? Men det kommer nog bli bra tillslut. Jag har ju världens bästa stöd och pepp från familj och vänner. Dem ger mig superkrafter när jag behöver det som mest. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Jasmine

Hej antar du aldrig gjort gastro tidigare?
Grejen är att de först sprutar bedövning i halsen som svider och bränner - sen tappar du känseln, du kan inte svälja alls utan måste dregla ut all saliv. Jag fick panikångest bara där av att tappa all känsel. Kändes som jag inte kunde andas. Slangen i sig gjorde också jätteont. Halvvägs ner slet jag upp den själv pga smärtan var outhärdlig + pga mer panik.

Vill inte skrämma upp dig utan vill dig bara väl, tänkte på de du gick igenom på förra undersökningen. Så du sliper lida så mkt igen. Jag fick göra i narkos sen och då gick de såklart galant! :) Va bara sövd 15 min. Har svårt att förstå hur folk klarar en koloskopi vakna efter min erfarenhet. Kram o lycka till! <3

2020-08-31 @ 21:24:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0