Idag blir det utflykt med syrran ...

Hej!
 
Idag är sista hel dagen här hos min älskade syster och planen är vi ska åka iväg in till stan en sväng för att inhandla lite bland annat nya kuddar till oss vuxna. Dem är så slitna att de knappt går att använda dem utan att man vaknar upp med nackspärr och smärtor. Det är prio att fixa idag sen får vi se vad mer som sker under dagens gång utöver mina vilostunder.
 
Inatt sov jag något bättre även om jag knappt ick någon djupsömn. Däremot har jag under nattens gång haft flera märkliga drömmar. Vissa har till och med varit obehagliga men jag tror det har med att göra det som inträffade här utanför hos syrran igår kväll. Det blev för mycket för mig att smälta innan jag somna. Förhoppningvis hinner jag smälta händelsen något under dagen. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0