Jag är tillbaka hos syrran...

Tjo!
 
Ny vecka är igång och jag vaknat upp efter första natten här hos min älskade syster och vad jag har längtat efter att få vara här. Detta trots att sängen är lite för hård för min kropp men få se vi kanske byter ut den tunna bäddmadrass till en mjukare. Så jag slipper få tryckmärke/blåmärken som gör ont.

I övrigt är planen för dagen att bara ta det som de kommer. Försöka ha benen i högläge så mycket det går för att minska smärtan samt vara med barnen och syrran i den mån kroppen tillåter. Känns så mysigt att vara tillbaka här i huset som är fullt av kärlek och härliga skratt. Kramiz
  
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0