Mår inget bra alls...

Goddag!
 
Ny vecka, möjligheter sägs det men för min del blir det en ny vecka att klara av. Kroppen känns tung och de senaste dagarna har även rösten och talet påverkats. Den tuffa hemresan blev för mycket för min kropp, vilket var lite det jag var rädd.

Vila, vila och måltider är målet idag allt annat får vänta eller strykas helt om ingen kan hjälpa mig med dem sakerna. Jag kommer få ta dagarna eller till och med timmarna som de kommer nu. Då jag troligen är i ett Skov. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Annica

Styrkekramar till dig 🤗🤗🤗

Svar: Styrkekramiz till dig också vännen<3
♥JèÑnIèY♥

2020-08-10 @ 16:40:49
URL: http://annicaslivvidhavet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0