Måste ta en del svåra beslut...

Tjo på er!
 
Gården var inte den roligaste men inte heller den tuffaste. Vilket jag är tacksam för idag vakna jag ju upp med svåra smärtor i benen. Jag hoppas verkligen dessa smärtor klingar av under dagen. Så det inte påverkar min kommande nattsömn allt för mycket. Eventuellt skulle jag kanske kunna köra TENS ikväll om jag inte har feber och är allt för dålig.

Idag är planen i alla fall att ta en hel del svåra beslut samt packa lite beroende på vilket val jag väljer. Jag vet inte vad som är rätt i detta läge och hur kroppen kommer reagera alls. Så det är något jag måste fundera på noga innan jag tar alla besluten som just nu tynger mig en del tyvärr. Jag gillar inte den känslan men jag hoppas tyngden försvinner så fort allt är klart. Kramiz<3
 
 
 
Puss & kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0