Mer färg i min Bullet Journal...

Tjo!
 
Jag blev inte helt klar med mitt uppslag i min kreativa kalender igår, men nu är det bara små saker som ska skrivas/målas i. Sen är jag redo för september månad! Jag är super nöjd över resultatet det enda som jag inte är nöjd med är den gröna glitteröverstryckspennnan vid "Tacksamhet". Jag skakar för mycket för att kunna måla fint med överstrykningspennor. Så hädanefter lär jag hålla mig till mina älskade Derwent colursoft-pennor när jag ska få det lite färgglatt. Måste säga att det här uppslaget är så mycket mer jag än det jag använt mig av tidigare. kramiz<3
 
Använder ni Bullet Journal?
 
 
Detta är så jag, glada färger: 
 
Aldrig mer Glittriga överstryckningspennor
efter den här kaoset:
 
Helt galet att mina sidor i min bullet journal/kreativa
kalender såg så här tråkiga ut förut: 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer
Anonym

Vad roligt att du har ork att pyssla 👏🏻🥰
Annica

Svar: I små stunder i alla fall och det ger så mycket glädje. Många kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-09-01 @ 14:13:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0