Över 30 grader varmt...

Hej på er!
 
Att vakna upp idag var lite av en blandning mellan härligt och kasst. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det, men kroppen beter sig så underligt just nu. Nu senaste dygnet har jag känt mig extremt svag/matt samtidigt som varje kroppsdel har känts tung. Att skifta sida medans man halvt sover har inte varit lätt under natten. Men jag tog mig igenom natten efter mycket om och men.

Idag skiner solen igen och det tycks bli över 30 grader varmt i solen. Tur jag oftast håller mig i skuggan på norra sidan av huset. Där är de som svalast att ligga i solstolen om jag ska vistas utomhus här på ön under sommaren. Planen är att vila så mycket det går samt börja planera hemfärden som blir antingen imorgon eller söndag beroende på hur det går med allt målande för pappa. Kramiz
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0