Redan fått nog av livet i stan...

Tjo på er!
 
Jag är helt sut efter allt kaos imorse med allt oväsen som blir av att bo nära vägar och tågspår. Jag bröt ihop lite kan man säga efter flera försök att få billiga öronpropparna att dämpa ljudet så jag kunde somna om. Men det sluta med att jag fick stänga vädringsluckan, dock hjälpte det inte speciellt mycket mot oljudet ute utan istället blev det varmt i rummet. Om jag ska klara större delen av året här får jag nog invester i eller önska mig ett par formgjutna sovproppar som sitter lite bättre i mina öron. Dem är inte billiga men jag hoppas det ska ge lite bättre sömn när jag är boende här i stan. kramiz<3
 
 
Har ni någon erfarenhet av formgjutna
öronproppar?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0