Redan inne på sista veckan...

Tjo på er!
 
Då var det dags att starta upp den sista veckan av pappas semester. Den tycks bli precis som hans första semestervecka var nämligen solig och varm. Jag ska försöka att bara njuta de sista dagarna nu innan det är dags att börja packa ihop mina saker. Ska jag klara packa utan att krascha får jag nog ta det i små omgångar kommande dagarna skulle jag tro. 

Idag känner jag mig något starkare i kroppen i jämförelse med igår. Jag var helt off igår. Så jag har nog kraschat, vilket gör att jag måste vara ännu mer nog med att hushålla den lilla energi jag har. Det kommer få bli ännu en vilodag för lilla mig hur mycket än viljan till att göra annat vill. Min kropp behöver återhämta sig för att klara hemresan i slutet av veckan. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
//Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0