Tillbaka i paradiset...

Hej på er!

Jag var tveksam in i det sista men jag kunde inte hålla mig från att följa med pappa ut till ön över helgen. Får bli en paus från livet i stan med allt buller och oväsen. Jag behöver få vila och sova i tystnad efter allt kaos senaste nätterna. Så jag och han åkte tidigt i morse när det fortfarande var svalt utomhus.

Det kommer bli en lite kämpig dag i och med den tidiga starten som inte är en höjdare för mig. Jag har försökt vila i omgångar nu sen vi kom ut och om en stund har jag tänkt försöka sova lite. Jag hoppas så att detta inte gör kroppen allt för dålig utan snarare låter kroppen få återhämta sig i lugn och ro. Kramiz
 
Åkrarna är skördade, vilket känns så konstigt...
 
 Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0