♥Veckans Stolthet/Glädje v.31♥

Hej på er!
 
Då börjar ännu en vecka lida mot sitt slut. Denna vecka har verkligen varit en av de bättre för mig. Jag har visserligen haft lite svårt att hålla smärtorna i schack speciellt i början av veckan när vädret var lite ostadigt. Men nu de senaste dagarna har jag verkligen fått tillbaka sommarkänslan som jag hade första veckan jag var här ute på ön. Här kommer fem saker jag är glad/stolt över denna veckan. Kramiz❤ 
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Orkat bada vid slottet två gånger.
 
 Njutit av solen och värmen.
 
Vilat och ätit regelbundet.
 
 Kört TENS-maskinen.
 
 Fått ner min vilopuls.
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
//Jenniey Love❤ 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0