♥Veckans Stolthet/Glädje v.33♥

Hej på er!
 
Då var det redan söndag igen och det är dags att sammanfatta veckan som nu börjar lida mot sitt slut. Denna veckan har varit en utmaning när det gäller kroppen. Jag har ju varit och är väldigt matt i kroppen. Det har varit lite tufft vissa dagar, men har ändå haft ett par fina stunder i det vackra vädret som äntligen kom till slut. Här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Besökt brorsan och hans katt.
 
 Lagt pussel korta stunder.
 
Ätit kräftor som kommer från
farmors brors damm
 
 Njutit av solen och värmen.
 
 Fått komma hem till ön
över helgen.
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
Puss & Kramiz
//Jenniey Love❤ 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0