♥Veckans Stolthet/Glädje v.34♥

Hej på er!
 
Vilken vecka det varit och vad den har gått fort. Början av veckan starta med utflykt och strålande sol och slutet har varit regnigt och blåsigt. Vilket såklart har ställt till det för kroppen en hel del. Smärtorna har verkligen ökat de senaste dygnen och jag hoppas dem snart lugnar sig. Men jag har ändå haft ett par fina stunder som jag kommer kunna se tillbaka på. Här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Kommit iväg på en utflykt
med Bästisen.
 
 Nästan helt klar med september
uppslaget i min bullet journal.
 
♥ Lagt pussel korta stunder.
 
 Vilat och ätit regelbundet.
 
 Jag lyckades fatta en del beslut.
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0