♥Veckans Stolthet/Glädje v.35♥

Hej på er!
 
Helt galet att det redan är söndag igen, tiden bara flyger iväg nu. Denna veckan har i alla fall varit en av de mysigaste och roligaste på flera veckor. Jag har fått så många fina minnen och skratt här hos syrran som jag kommer bära med mig länge. Jag älskar verkligen att vara här även om det såklart är tufft emellanåt. Här kommer fem saker jag är glad/stolt över denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Fått en massa kärlek och
pepp.
 
 Vilat mig ofta om dagarna.
 
Läst lite läxor med de
stora syskonbarnen.
 
 Kom iväg på en härlig
utflykt.
 
 Fick frukost på sängen i mors av
min snart 5-åriga syster/guddotter.
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
//Jenniey Love
 


Kommentarer
Sandra (sandifighter)

Oh så glad jag blir att du verkat haft en sån bra helg. Jag är nog mest tacksam över min återhämtning i helgen och att jag kom i väg till gymmet i går. Kram fina du <3

Svar: Åh vad härligt att du återhämta dig i helgen och kom iväg till gymmet en stund. Många kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-08-31 @ 13:18:28
URL: http://sandifighter.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0